poniedziałek, 24 marca 2014

25 faktów o mnie.

Cześć!
Dzisiaj 25 faktów o mnie!
Zapraszam.
1.Bardzo zależy mi na prawdziwej przyjaźni,lecz ciągle wszystkich odpycham.
2.Uwielbiam sok gruszkowy z Kauflanda.
3.Uważam,że książki są ZAWSZE lepsze niż ich ekranizacje.
4.Ciągle coś jem.Z TEGO JESTEM ZNANA C;
5.Nienawidzę Wielkanocy pod względem jedzenia-kiełbasa,jajka.Wolę Boże Narodzenie-barszczyk,rybki.
6.Uwielbiam spacery w wakacje,takie z przyjaciółmi.
7.Jestem fanatyczką książek oraz seriali.
8.Moje ulubione seriale to (wstyd się przyznać) M jak Miłość,Dr.House,Zaklinaczka Duchów,REVOLUTION.
9.Moje ulubione owoce to borówki,gruszki,truskawki oraz jabłuszka.
10.Wszyscy myślą,że się źle odżywiam,ale nie jest aż tak źle.Ograniczam słodycze,sól,chleb,ziemniaki i do tego biegam i ćwiczę.Za rok będę miała super sylwetkę.
11.Jestem sarkastyczna.
12.Zazwyczaj jestem dla wszystkich miła,choć zdarzają się wyjątki.Ludzie bez serca,którzy dokuczają i obrażają innych są nie do przyjęcia.Nienawidzę też ludzi którzy śmieją się z ludzkiego nieszczęścia (prawdziwego nieszczęścia) lub naśmiewają się ze śmierci,z cierpienia.
13.Na urodziny chcę dostać rolki,kamerę lub słuchawki.
14.Wolę gorzką czekoladę od normalnej.
15.Okropnie bardzo,najbardziej na świecie chcę być harcerką!!!!!!!!!!!!

16.Uwielbiam oglądać Best Vines.
17.Słucham starych piosenek wykonawców takich jak,np.ABBA,Modern Talking...
18.Nie lubię mięsa,nie jem go.
19.Zamiast ziemniaków wolę ryż,kaszę,makaron.
20.Uwielbiam piosenki z Pana Kleksa,np.
21.Słucham też metalu.Głównie SOAD,Metallica,Slayer,Behemoth,Marylin Manson.Jest więcej,ale już nie będę was zamęczać.
22.Mam jakąś nerwicę jak ktoś napisze jakiś błąd ortograficzny.
23.Jadę na Meetup do Wrocławia żeby poznać Multiego,Remka,Pingwina,Mandzia,Blowa(?),Faki,Bartii,Martynę itd.
24.Uwielbiam jeść zupy.
25.Mam depresję.
Do zobaczenia,
Emilka.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz