sobota, 12 kwietnia 2014

Książki #1

Cześć!
Dzisiaj trochę o moich ukochanych książkach.Zapraszam!
Ogólnie rzecz biorąc to ludzie na co dzień nie czytają książek(są wyjątki,ale o tym później).Dlaczego?Po pierwsze w Polsce rządzi stereotyp,że książki są nudne.Stereotypy to bardzo zła rzecz nawiasem mówiąc.Nudne,bez sensu,okropna fabuła.Młodzież sądzi,że książki to tylko lektury,jednak oczywiście lektury to nie wszystko.Drugą rzeczą jest brak czasu.To jednak czasem niszczy i mnie.Brak czasu to jest jednak to,co zniszczy świat od środka.

Jednakże są też ludzie którzy bez książek nie wyobrażają sobie życia.Takim człowiekiem jestem na przykład ja.Jestem osobą która czyta książki z zapartym tchem,ze łzami w oczach i uśmiechem na twarzy.Książki to taka odskocznia od normalności.Kto czyta książki,ten wie o czym mówię.

Empik to moja skrzynia skarbów.Jednak,kiedy nie mam pieniędzy trzeba iść do biblioteki.Zazwyczaj wypożyczam około 13 książek(zależy czy znajdę coś super super super).Wyglądam naprawdę przekomicznie.Nie widzę gdzie idę,ale jeszcze nigdy się nie wywróciłam!
Teraz o tym,co mnie wkurza.Ludzie,którzy czytają Pottera,Igrzyska,Percy-iego,czy Niezgodną i uważają się za wielce profesorów do spraw książek.Chcesz z nim pogadać o tym,co przeczytał poza tym,albo pytasz o jakiegoś autora.A ta osoba milczy jak grób.Naprawdę denerwujące.Jeszcze jak te osoby cwanaczą i mówią,że się nie znam na książkach i nie czytam.Grdacfs.
Teraz o czymś przyjemniejszym.Okej,jak widzicie w tytule jest "#1".Oznacza to,że posty o książkach będą pojawiać się częściej.To jest temat specjalnie dla mnie.O książkach mogłabym gadać godzinami.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mam dla was przygotowanych kilka tytułów książek,które są naprawdę świetne.


Coś z kryminałów i thrillerów(lub kryminałopodobnych):

*Seria Niefortunnych Zdarzeń.
Na podstawie pierwszych trzech książek powstał fim pt. "Lemony Snicket:Seria Niefortunnych Zdarzeń".Książek jest 13.Autor to Daniel Handler.Książka opowiada o trójce rodzeństwa,która straciło rodziców w pożarze,jak się okazuje później,nieprzypadkowym pożarze.Na Wioletki,Słoneczka i Klausa czyha bardzo,ale to bardzo,naprawdę bardzo(że się tak wyrażę) PORĄBANY CZŁOWIEK-Hrabia Olaf.Ogólnie książka bardzo fajna.Polecam wszystkim!


*W białej ciszy.



Autor to Inge Lohnig.Fabuła bardzo fajna i nieprzewidywalna.Nie chcę jej za bardzo zdradzać,bo jeszcze napiszę za dużo.Polecam wszystkim fanom kryminałów.


*Gdzie jest moja mama?
Autorką jest Rochelle Majer Krich.Książka powala na kolana.Wiecie,kryminały tak mają.Tutaj nie chcę się rozpisywać,ale książka godna waszej uwagi.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Następnym razem książki młodzieżowe i inne kryminały lub fantasy.Na dzisiaj koniec.Trochę się rozpisałam.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Napiszcie jaka jest wasza ulubiona książka(wiem,trudno wybrać) i co sądzicie o książkach,tak ogólnie.Jeśli znacie jakieś super książki to napiszcie mi o nich w komentarzach!
Teraz lecę.
Pa,pa.
Emilka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz