niedziela, 13 kwietnia 2014

(...)więc Koziołek mądra głowa..

Cześć.
W Pacanowie kozy kują
więc Koziołek, mądra głowa,
błąka się po całym świecie,
aby dojść do Pacanowa.
Właśnie nową zaczął podróż,
by ją skończyć w Pacanowie.
A co przeżył i co widział
film ten wszystko wam opowie.

Dzisiaj o dzieciństwie.Nie jestem dzieckiem tej teraźniejszej epoki.Jestem dzieckiem które miało dzieciństwo lepsze niż każde dziecko teraz.Ciągle chodziłam po dworze.Szczególnie po drzewach.Nie miałam wtedy koleżanek ani kolegów.Wtedy wszyscy moi kuzyni i kuzynki często mnie odwiedzali.Pamiętam jak bawiliśmy się w szpital.Uciekałam z krzykiem do babci,bo bałam się,że moja kuzynka chce mnie ukłuć strzykawką,która oczywiście nie była prawdziwa.Pamiętam moją piaskownicę.Pamiętam moje kochane dwa pieski,których już nie ma...
Nie umiem zapomnieć wszystkich dobranocek.Uwielbiałam gdy z wszystkimi w nocy chodziliśmy łapać świetliki do słoików.Naprawdę fajne było siedzenie w przyczepie pełnej zboża.
Nie musiałam wtedy martwić się jak jestem ubrana,czy moje włosy dobrze wyglądają i czy nie jestem brudna.Chciałabym wrócić do tamtych czasów.Były beztroskie.Później poszłam do przedszkola,szkoły i z czasem miałam coraz mniej czasu na to wszystko.Teraz wiem,że to były moje najlepsze lata których nigdy nie zapomnę.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Serdeczne uściski,
Emilka.

Moje ukochane bajki,oczywiście nie wszystkie.



















Chcę żeby moje beztroskie dzieciństwo wróciło.A wy za czym najbardziej tęsknicie?
Ja za brakiem poczucia czasu i za niekończącą się zabawą.
c;

2 komentarze:

  1. Racja, Teraźniejsze dzieci spędzają całe dni przed telewizorami lub komputerami. Nie wiedzą co to znaczy być brudnym z błota, chodzić po drzewach lub spędzać czas w różnych dziwnych miejscach.
    Kascha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, miałam piękne dzieciństwo! Teraz jest tylko komputer, ajfon, telewizor.. XD
    Nawiązując do poprzednich postów... JEZUSMARIADZIEWCZYNOJESTEŚMOIMWYBAWIENIEM, a tak całkiem na serio to wreszcie znalazłam kogoś, kto słucha czegoś innego od szajsu w radiu :') No i w ogóle fbhcsdnidewurfhbcdnjd XDD

    OdpowiedzUsuń