wtorek, 18 lutego 2014

Naprawdę fajny dzień.

Cześć.
Niestety wczoraj nie udało mi się dostać do komputera,więc dzisiaj to nadrobię.CO ROBIŁAM?
Wczoraj był nawet pozytywny dzień.Wstałam o 11.O 11:20 babcia mnie zawołała żebym nie siedziała w domu.Nawet nie zjadłam śniadania.No ale czego się nie robi dla babci.Po obiadku pojechałam do sklepu.Spotkałam moją koleżankę z siostrą,wyszły sobie na spacerek.Jej siostrzyczka ma z roczek,taka mała,taka słodka.Umówiłam się z koleżanką na 16 na spacer.Wróciłam ze sklepu i posiedziałam troszkę w domu.Zaczęłam oglądać "Intruz".Pooglądałam pół godziny filmu i musiałam się zbierać na dwór.Wyszłam i zadzwoniłam do Kamci(takoleżankaeh).Musiałam na nią trochę poczekać,bo pilnowała siostry.Postanowiłam pójść na plac zabaw.Wiecie,mieszkam na wsi,więc wiało pustkami.Pohuśtałam się troszkę i poszłam w stronę jej domu.Po chwili wyszła więc poszłyśmy na spacer.Było miło,kurcze nie wychodziłam z nią od wakacji.Pośmiałyśmy się i było ok.Później dołączyła do nas Karolina.Pochodziłyśmy sobie.Niestety musiałam wracać do domu.Odprowadziły mnie.W domu ... UPIEKŁAM BABECZKI.Kupiłam 4 pudełka,wyszło 60 babeczek.Piekłam z półtorej godziny.Nie było tak źle.Później poszłam się wykąpać.Tak jakby byłam całą w mące,kremie itd.Później pogadałam chwilkę z koleżankami na Skypie.Poszłam spać.Wyczerpujący dzień.Trochę pojeździłam,pobiegałam.NO,W GLANACH.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NIEKTÓRE ZDJĘCIA SĄ UCIĘTE W POŁOWIE,DLATEGO,ŻE MÓJ TELEFON Z ERY KAMIENIA ŁUPANEGO NIE OGARNIA PRZERÓBEK,WYBACZCIE.





Moje super skarpetki.

Na skypie.(Tam w kąciku ja jestem)

Nie wiem dlaczego,ale tak teraz wygląda moja lampa.

Książki do przeczytania. <3

A kto to ma takie piękne buty?! NO KTO?

Pięknie :'))))))))))

Moje babeczki. (PIEKARNIA ZE MNIE)

Most po którym nikt nie chodzi.

Las brzózkowy.

Droga do nikąd?Ja tam mieszkam.NIGDZIE.

Super dżdżownica.Nazwałam ją Krystyna.

Strzegomka.

ŚLĘŻA.


Most po którym nikt nie chodzi.

Pusty plac zabaw.

Jestem taka wredna i przebiegła.

hej.






Jutro o dzisiaj.
PA
Emilka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz