poniedziałek, 10 lutego 2014

Wracam.

Cześć.
Zdecydowałam się wrócić.Może dzięki Kasi? (http://kaschaundkascha.blogspot.de/) Może dlatego,że brakuje mi tego?Nie wiem sama,ale wróciłam.Dzięki Kasiu za słowa motywacji.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 W moim życiu strasznie dużo się zmieniło.Po jego śmierci nic nie jest jak dawniej.Nie cieszę się,nie ma mojego misia pysia.Płaczę 7-8 razy dziennie.W końcu nie ma go,mojej jedynej iskierki w życiu.Moja rodzina pomyślała o tym i kupili nowego psiaka.Nawet sobie nie wyobrażacie jak bardzo go nienawidziłam i kochałam jednocześnie gdy go pierwszy raz zobaczyłam.Nazywa się Bobi.Nie zastąpi mi Bunia nikt,żadne stworzenie,ani człowiek,ani pies,ani nikt inny.Był jedyny w swoim rodzaju,kochany.Nienawidzę siebie za to,że nie mogłam nic zrobić.Teraz go nie ma.Staram się to ukryć.Może mi wychodzi.Nie chcę już o tym pisać.Nigdy o nim nie zapomnę i nigdy nie przestanę go kochać.Koniec o nim,bo się rozklejam.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W szkole jak dawniej.Okropni ludzie.Każdy się obgaduje,wbija sobie nóż za plecami.Nie żebym była świętoszkiem,ale niektórzy zachowują się beznadziejnie.W domu ok.Nie wychodzę już nigdzie.Straciłam moją przyjaciółkę,tylko i wyłącznie przez swoją głupotę.Gdybym nie popełniła tego błędu może ona byłaby innym człowiekiem.Nienawidzę siebie za to.Teraz nie umiem powiedzieć jej nawet 'cześć'.Moim jedynym pocieszeniem są książki.Zrobiłam w sobotę wielkie porządki w szafce na książki i troszkę nie mam miejsca.
...
CO DO KSIĄŻEK.
Polecam:
"Niezgodna" (i resztę cz. trylogii)
"Gwiazd naszych wina" (ryczałam)
"Gra anioła" Zafona (resztę książek Zafona też)
"Poradnik Pozytywnego Myślenia" (super :)))))))
I INNE C;;
 /takbardzozaczytana/
...
CO DO FILMÓW.
Polecam:
"Now is good" (ryczałam jak bóbr normalnie)
"Juno" (nawet ok)
"Gdzie jest Nemo?" (moja klasyka,conajmniej raz w tygodniu)
I INNE C;;
/mhmm/



-------------------------   --------------------------------------   ---------------------------------

Pozdrawiam Kasię (dziękuje i tęsknie)
EMILKA.

ps.niedługo ferie (jeszcze 4 dni aaa)

1 komentarz:

  1. Kochana Emilko. Za bardzo za Tobą Tęsknię.
    Popłakałam sie przy tym poście. Jeszcze raz Dziękuję i ciesze się, że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń