wtorek, 3 grudnia 2013

Hello!

Cześć.
Strasznie męczący czas.Ciągle coś robię i nie mam czasu zjeść obiadu nie biegając.Jakaś nauka,srauka,świetlica,próby,teatr,kino,prezentykupićojeju no i masakra.Jest sobie wtorek.Głowa mnie boli i chce mi się spać.GODDAMMIT!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Nie lubię brokuł.Kocham jeździć na rowerze.Za tydzień jadę na lodowisko.Nie umiem śpiewać.Nikt mi nic nie mówi!Nadużywam zwrotu : japitole.Jest mi smutno.Jakieś ludzie dzwonią do mnie na Skype.Nie ma śniegu.Jestem nadpobudliwa czasami.Kocham gorącą czekoladę.Ogólnie to czekoladę.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ogólnie to kończę bo mam komputer od godziny i ojciec sapie,że mam mu oddać kabel.
Super,
Emilka.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz