piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajki!

Cześć.
Dzisiaj szósty grudnia,czyli Mikołajki.Jak każdy powiem wam co dostałam.Jestem z nich fest zadowolona.
Co dostałam od rodziców?
Wieeelką pakę słodyczy.
No i jutro jadę do kina (w końcu!) na Igrzyska Śmierci:W Pierścieniu Ognia.
Co od koleżanki z klasy?
(najlepszą na świecie)Płytę Lindsey Stirling.
Breloczek pusiak taka mięciutka kuleczka.
Kadzidełka.
Papier toaletowy.
Torbę.
Cukierkii.
No naprawdę bardzo mi się podobają.Wiecie co dostanę na Święta?Tata dzisiaj na Allegro dodał do koszyka co ? no co?GLANY I PLECAK! *.* Jeśli to dostanę to będę najszczęśliwsza na Ziemi!
Najlepsze jest to przerażenie dzieci z autobusu.
-Huragan
-140 km/h
-o nieee
Nie miałam słuchawek i musiałam wysłuchiwać informacji i tym całym wietrze no.Jeśli zauważyliście to od wczoraj wiatr sobie wieje baaardzo mocno.W szkole,w domu nie miałam prądu.Wy też,prawda?Śmiesznie.Mieliśmy skrócone lekcje i wróciłam do domu o 10:30.Zdążyłam zjeść obiad,pograć w SlendyTubbies i Minecrafta,rozłożyć połowę toru dla samochodzików no i nudzić się.Pierwsza taka okazja od sierpnia/września.Naprawdę udany dzień,oprócz jednego przykrego faktu,ale nie zaprzątałam sobie dzisiaj nim głowy.Było naprawdę spoko.Nie obraziłabym się gdyby było tak codziennie.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Teraz mam pudełko po butach wypełnione słodyczami.Będę miała glany.Uwielbiam gorzką czekoladę.Kocham jeść miętowe lody i straciatellę.Mam czapkę jak żul(nieurażającnikogobowszyscymitowypominają).Chciałabym mieć znowu Tamagotchi.Mam niebieskie słuchawki.Jem każdą zupę.Kocham jak babcia robi ryż w piekarniku.Mój piesio śpi sobie na łóżku.Kocham MasterKanpakę aka Dezyderego aka Czułka.Czekam na Meetup we Wrocławiu.Słucham Lindsey Stirling.Byłam na obozie harcerskim.Mam piernik.Oglądałam tylko jedno Scary Movie.Mój jedyny horror jaki obejrzałam to Obecność.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Cieplusie uściski,
Wesołego Mikołaja,
I NIECH LOS ZAWSZE WAM SPRZYJA!
Emilka.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz