wtorek, 17 grudnia 2013

Wojna trzynastolenia.

Cześć.
Wojna trzynastoletnia trwała trzynaście lat.Niby takie oczywiste,ale ile trwała wojna stuletnia?Na pewno sto lat?U mnie jak najbardziej wszystko w porządku.

Macie Jannette McCurdy.

Miley Cyrus-Wrecing Ball (Jannette McCurdy Cover)


A tak poza tym to jem pączka,mam dobre oceny i jestem szczęśliwa bo tata zaraz jedzie na pocztę po mój prezent na święta,jej.


Serdeczności,
Emilka.


A tak poza tym to moje zdjęcie,pierwszy raz na tym blogu,tadaaam:
Tak,ja wiem,a teraz jak jestem super ubrana c;
Mówiłam,że kiedyś będę "sama" robić zdjęcia.
Tego akurat nie robiłam,ale jest fajne.

Kocham Was ludzie!

1 komentarz:

  1. Ale Ty Śliczna! Chciała bym Cię spotkać na żywca. Chyba każdy chłopak mdleje ja Cię Widzi :D "To sie nazywa dupeczka" <3

    OdpowiedzUsuń