piątek, 20 grudnia 2013

Now it's better.HAHA,THIS IS JOKE,HA1.

Cześć.
Jestem tak jakby szczęśliwa.Od trzech dni mam mój prezent gwiazdkowy.Glany.Są świetne,15 dziurek,Steel,rozmiar 39.Miałam pewne wątpliwości,ale są super.Nie mam zdjęć jak narazie.Dzisiaj był ostatni dzień szkoły w tym roku.Nie wiem czy o tym wspomniałam,ale zazwyczaj nie wyglądam jak dziewczyna,ale dzisiaj...ubrałam spódniczkę.Heh,każdy nie dowierzał,ale podobno ładnie wyglądałam.Zdjęcia ma koleżanka,więc niedługo zobaczycie mnie w wersji dziewczyńskiej,jej.Rano miałam próbę,później jasełka,wigilię,chemię a później do domu.Oczywiście trzeba było składać życzenia,całować się,przytulać.To było fajne,oprócz składania życzeń,więc tylko się przytulałam.Okej 2Nie wiem czy wiecie,ale wracamy 7 stycznia do szkoły.To jest mniej więcej 14 dni wolnego.Kasia już niedługo się widzimy skarbeńku!Stęskniłam się,pamiętasz jak wróciłaś z Leśmena(chyba?) i jakieś 2 dni później napisałaś mi,że wróciłaś i,że mamy Cię z Gabą przytulić?To było takie dziwne.Kochanie sialallalala,tęsknie.Co mi kupiłaś w Niemczech?Dobra,nieważne.ZA 4 DNI JEST WIGILIA!Ja się cieszę,tylko jest jeden minus,bo nie ma śniegu.Jutro ubieram choinkę.


Kocham Was,
Emilka.



Zdjęcia jutro,a tymczasem..

PA

1 komentarz:

  1. co Ci kupiłam? Czekoladę, którą zgubiłaś!!! :(
    Tak to był leśmen <3 Masakra jak wtedy lało, Akurat tego że miałaś mnie z Gabą przytulić nie pamiętam. Ale pewnie tak było. Jest 2.49 w nocy, jest sylwester a ja siedzę sama w domu :(

    OdpowiedzUsuń