czwartek, 14 listopada 2013

Dynks.

Cześć.
Byłam dzisiaj na jakiejś wycieczce.Dostałam jakieś rzeczy nawet i było ognisko.Dobra odskocznia od tego zwykłego życia.Było nawet fajnie.Dostałam dzisaj czwórkę z matematyki,bo była pierwsza lekcja..Jestem z siebie dumna.Dobre oceny z matematyki nie zdarzają się często.Heh.Jutro jest piątek.Jest godzina 15:31 a ja już w domu.Jakaś miła nowość.Przyjemnie tak nic nie robić.

-Δ°Δ-
+Oglądam Austin i Ally.Czekam na święta.Kupiłam słuchawki za cztery złote.Niestety epsułam je i działa tylko jedna słuchawka.Mam parkę.Jestem głodna.Nigdy nie leciałam samolotem.Chciałabym mieć wrotki.Nie umiem spać w autobusie.W wieku siedmiu lat miałam wycinane migdałki,miałam też dreny.Kocham Dr.House!!Nie lubię pigwy.Uwielbiam czarny humor.Mam już włosy do zacycków.Ścięłam je dwa lata temu.Wyglądałam głupio i włosy sięgały mi tak do uszu.
-Δ°Δ-

Do zobaczenia,
Emilka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz