niedziela, 17 listopada 2013

Mhm..

Cześć.
Nie umiem wymyślić żadnego tytułu..
Nie wiem kiedy ostatni raz pisałam,ale wczoraj był 17.11.2013.Byłam na "zakupach".Kupiłam sobie w końcu słuchawki.Byłam też w Empiku i Claries.Znalazłam kilka fajnych rzeczy,które kupię jak będę miała hajs.Trudno żyć bez pieniędzy..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Chciałam tu tyle rzeczy napisać,ale już je zapomniałam.Słucham właśnie Lindsey.Lubię paluszki Surimi.Mam kolekcję paragonów.Na zdjęciach ogólnie wychodzę głupio i mam otwartą buzię itd.Staram się pisać systematycznie.Strasznie podoba mi się serial " Nasze matki,nasi ojcowie".Strasznie wzruszający,emocjonujący,a co najgorsze to na faktach.Uwielbiam śmiać się z np.Miley Cyrus,Biebera,czarnoskórych itp. ale nic do nich nie mam.Za 5 dni premiera!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lindsey Stirling.
Dużo uścisków,
Emilka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz