poniedziałek, 25 listopada 2013

Knock,knock.

Cześć.
Zostałam nominowana do jakiegoś LBA.Niestety czytam tylko trzy blogi,z których jeden mnie nominował.Kochana Kasiu,nie zrobię tego czegoś tam,chociaż chcę.Dzięki za tą całą nominację c;

http://kaschaundkascha.blogspot.com/

Nie chcę żeby ten blog był gimbusiarski,ale powoli się takim staje.No cóż..
U mnie wszystko oku.No powiedzmy.Szkołę da się przeżyć.Dużo jem.Nie wychodzę z domu.Taak zdecydowanie wszystko w porządku.
Mam już moje Igrzyska Śmierci całą trylogię.Zaczęłam czytać i jestem na 157 stronie.Kocham tę książkę.Czytam ją drugi raz.Nie wiem czy wiecie (powinniście) ale druga część jest już w kinach.Niestety jeszcze nie byłam,ale zamierzam się do tego.




Kocham tę małą słodką Prim.Uwielbiam to imię-Primrose.Finnick w tym filmie jest prze boski.Katniss,Gale jak zwykle.A do Peety się przyzwyczaiłam.Za każdym razem jak widzę Effie to nie mogę pochamować uśmiechu...



-----------------------------


Nienawidzę planować sylwestra.Mam piernika i ślicznie pachnie.Mój piesio miał dzisiaj szczepienie.Oglądam właśnie Charlie the Unicorn.Mam już w 40% zaplanowanego sylwestra.Nie lubię zapachu oleju ani mięsa.Uwielbiam zapach flaków babci,ale nienawidzę ich jeść.Uwielbiam rysować dziwne rzeczy.Najbardziej jakiegoś ludzika i on mówi <dymek> I KILL YOU!OH,SORRY...I-M BUTTERFLY.I NOT KILL YOU ;C


------------------------------------------------------



Pozdrowienia,
Emilka.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz