czwartek, 21 listopada 2013

Tak bardzo nieprzygotowana do życia.

Cześć.
Jeju,targają mną emocje i te dobre i te złe.Może zacznę od tych dobrych.Kasiu dziękuje za poprawienie humoru,jesteś najlepsza na świecie!Czekam na datę naszego spotkania,kochane dziecko.Dla niepoinformowanych informacja:Kasia mieszka w Niemczech(o zgrozo) i w Polsce jest dwa razy w roku,znam ją od końca lipca.Kocham ją,jest śliczna,pocieszna i taka zajebista.Dzięki za reklamę.Masz reklamę ode mnie XD .UWAGA LUDZIE,NAJLEPSZY BLOG NA ŚWIECIE,POLECAM GORĄCO !


http://kaschaundkascha.blogspot.com/


To jest Kasia,ona liczy na waszą pomoc.Kasia ma tylko 4 banany.Wystarczy,że napiszecie SMSa o treści : BANANDLAKASI na numer 123456789 i wtedy Kasia dostanie banana ! DZIĘKUJE ZA POMOC !




No okej,przejdźmy do tych złych rzeczy.Stwierdziłam,że
1.Wszystko zepsułam.
2.Nie ktoś,tylko ja!
3.Ciągle płaczę i słucham piosenek!
4.Mam dość.
Ale oprócz tego to jest okej.



OFICJALNIE!!!!


Koniec faktów co post,bo to jest nużące.I tak wiecie o mnie wystarczająco dużo.Oczywiście te całe fakty będą co jakiś czas.


No to tego,koniec oficjalności.



Kocham,ściskam i całuję,
Kasiu Ciebie szczególnie,
Emilka.



PS.NA SAMYM POCZĄTKU NAPISAŁAM MNIEJ WIĘCEJ COŚ TAKIEGO,ŻE NARAZIE BĘDĄ ZDJĘCIA Z NETA,ALE TO NARAZIE DALEJ JEST,BO NIE MAM CHĘCI ROBIĆ ZDJĘĆ.


KOCHAM <3

2 komentarze:

  1. dzieki za banany <3 :*
    Tez czekam na nasze spotkanie.
    Cieszę się, że poprawiam Tobie humorek, ja porostu taka jestem :*
    Każdy człowiek na drugiego człowieka inaczej działa :)
    Dzięki za reklamę :)
    Obóz Lubiatowo 2013 to chyba jest na pierwszym miejscu z pozostałych obozów. A wiesz dlaczego jest a pierwszym miejscu bo poznałam Ciebie, Gabi, Martyne W (niestety, ale za to były z nią jaja :P) i Agatę :)
    Kasia
    P.S.- Tak i tak zawsze wygram w Państwa miasta. Napisz mi na priv lub na Fb gdzie sie spotkamy

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałaś nominowana do LBA szczegóły
    tutaj- http://kaschaundkascha.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń