środa, 13 listopada 2013

Szybki zajączek nic nie je.

Dzisiaj na szybko.Jestem zmęczona i główka boli.Angina przeszła.Byłam dzisiaj w szkole.Dawno nie rozmawiałam z kimś normalnym.Udawałam szczęśliwość.Brzusio mnie bolał i byłam strasznie sfrustrowana zmianą tych ludzi.Jestem fest wykończona po siedmiu lekcjach i po próbie na świetlicy.Nie wiem czy pisałam ale dostałam rolę życia.Przedstawienie z dziesięciolatkami.Jestem Czerwonym Kapturkiem i mówię siedem kwestii.Dostałam dzisiaj zgodę i jadę jutro na jakąś wycieczkę.Jeem taka fajna i rozchwytywana przez nauczycieli.Nie,kogo ty okłamujesz...Lubię jak jestem taka zabiegana,bo chudnę.Przez ten cały dzień zjadłam Danio,placuszka babci,kawałek rybki,trzy kanapeczki z jajkiem.Ogólnie to głodówa na maksa,ale nie z wyboru.Nawet fajnie,bo robię sie chuda.Jupiii

6%-(=8%+-%8$+%-&&(.-+--++&94883281÷°€±±€[]][[℅™®®©®€×|×¢±¢73-%--$

Mam w lodówce osiem Danio.Przez cztery lata chodziłam każdego dnia na świetlice wiejską.W wakacje 2012 bez przerwy żułam gumę i jadłam lizaki.Mam coraz mniej miejsca w szafkach.Moim marzeniem jest Londyn.Chciałabym tam pojechać.Mam żółwia,który nazywa się żółw.Oficjalnie i formalnie nie podoba mi się "Latarnik".Usta mi pękły i boli.Nadużywam: HAH,HUH oraz "c:".Kocham wszystkich YTberów i wszyko co z nimi związane,wszystkie meetupy itd.Kocham Remka,Mandzia,Fuuckie,Martynę,Barteczko,Multiego i całą resztę <3.Prd chwilą leciał zwiastun WPO w tv.Jestem fanką Abstachuji(jak to się odmienia?) i Gonciarza i Niekrytego.Uwielbiam borówki amerykańskie i gruszki.Nie umiem jeździć na rolkach.Nie wiem gdzie pójdę dalej.Często płaczę.Jestem zbyt wrażliwa.


7$,(&+&-%--%727+$,=,=-±[©[[℅™™℅℅℅℅±|±|§||§§÷ππ√•••±¢¡|¡¿¡]°\£±¢±+3478%+%-372

Buziaki,
Emilka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz