niedziela, 10 listopada 2013

Niedziela.

Cześć.
Obudziłam się o 11.Pierwszy raz od bardzo dawna.Dziwne uczucie jeść śniadanie o 12 w tym samym czasie kiedy mama kończy robić rosołek.Zjadłam dzisiaj pysznego sandacza.Namalowałam trzy obrazki.Nie wiem jak u was,ale u mnie to oznaka wieelkiej nudy.Mama każe mi zadzwonić do kogoś żeby pożyczyć zeszyty.To oznacza bardzo długie przepisywanie zeszytów.No a do tego trzeba dodać naukę do miliona sprawdzianów,które muszę zaliczyć.Jupiii.Kocham wracać do szkoły po chorobie.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`~~~~~~~~~

W każdą niedzielę na obiad jest rosół.Chyba zaraz pooglądam sobie jakiś film.Mam instagrama.Wczoraj jadłam keczupowe czipsy z keczupem.Muszę czytać "Latarnika" i "Quo Vadis".Nie mogę doczekać się tego momentu gdy zamieszkam sama.Moja nazwa na Bluetooth to TajemniczyNiewidzialnyNinja.Nadużywam YT.Kocham psychiczne bajki,np.Czarlie the Unicorn,Lamy w czapkach,the Duck Song,asdf movie i inne.Najlepsze są filmy Cyriaka.Polecam.Uwielbiam "Niemożliwe".Nienawidzę "Violetty''.Jak takie gówno jest na 1 miejscu w top książkach,co!?Moją ulubioną bajką,która leci na CartoonNetwork jest "Pora na przygodę".

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uściski i buziaki,
Emilka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz