środa, 6 listopada 2013

O tym jaka jestem..

Cześć.
Jest 12:11.Zaczynam pisać coś o mnie.Blog o mnie.HEH.Skromnisia.Nie wiem czym zasłużyłam żeby o sobie pisać.Może napiszę co robię teraz?Leżę sobie w łóżeczku.Angina nadal trwa.Połykam tabletki wielkości piłki do ping-ponga.Słucham Garixa.Rebloguję Kucyki Pony.Nie umiem pisać o jednej rzeczy strasznie długo.Mam jedenaście wyświetleń.Może przebiję moje dwieściepięćdziesiąt ze starego bloga.
Teraz może o czymś innym?Tak,wiem.STRASZNIE ZANUDZAM.

~~~~~~~~~~~~~~   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~   ~~~~~~~~~~~~~~~~


Jestem wielką bałaganiarą.Nie lubię sprzątać.Uwielbiam jeść.Chyba o tym wspomniałam?Słucham właśnie najlepszego na świecie covera Radioactive.Jestem hipokrytką.Nie lubię mojego brata.Tak,mam brata.Od końca wakacji słucham metalu.Uwielbiam nektar gruszkowy z Kauflandu.Nie umiem napisać długiej rozprawki na polski.Zjadłam dzisiaj pączka.Ciągle nucę jakieś piosenki harcerskie.Nie umiem wytrzymać dnia bez umycia włosów.


~~~~~~~~~~~~~~   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~   ~~~~~~~~~~~~~~~~
Jest 12:48.


Serdeczności,
Emilka.


Kocham ten obrazek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz