wtorek, 5 listopada 2013

Może się przedstawie..

Cześć,jestem Emilka!
Kilka rzeczy musicie wiedzieć.
To mój czwarty blog.Kocham gotować.Jest godzina 17:38.Jest wtorek 05.11.2013.Nienawidzę mięsa,cebuli,czosnku,flaków,wątróbki,papryki,gulaszu.Najbardziej na świecie uwielbiam jeść makarony wszelkiego rodzaju,ryż,sałatkę z pora,każdy sos,frytki,gruszki,borówki,grzyby,naleśniki,pierogi.Oczywiście nie naraz.Strasznie dużo gadam o jedzeniu,dużo jem.Mieszkam na wsi.Nie lubię pracy w grupach.Jestem wiecznie smutna.Dzisiaj rano byłam u lekarza.Mam anginę.Siedzę w domu od wczoraj.Mam dwójkę przyjaciół.Dostaję jakichś drgawek jak ktoś robi błędy ortograficzne.Nienawidzę ludzi.Słabo radzę sobie z matmą.Na wakacjach byłam na obozie harcerskim.Teraz mam zajawkę na harcerstwo.Dwa tygodnie temu byłam na biwaku.Strasznie tęsknie za wszystkimi ludźmi których poznałam na tym obozie.Mam trampolinę i basen i hamaki.Mój ogród to moja miłość.Mam trzy zwierzątka.Mieszkam na wsi.Lubię jeść paluszki juniorki.Nie umiem pozbyć się myśli,że ktoś za mną idzie.Ostatnio oglądałam "Obecność".Jestem Potterhead(fandom Harrego Pottera,jakby ktoś nie wiedział).Kocham trylogię Igrzysk Śmierci.Czekam na WPO.Uwielbiam czytać książki.Jedną z moich nowo przeczytanych ulubionych książek jest LEKTURA(!) "Kamienie na szaniec".Bodajże tydzień temu zaczęłam słuchać Fryderyka Chopina.Moje ulubione gatunki muzyczne to dubstep,reaggae i metal.Kocham Lindsey Stirling od maja.Moim uzależnieniem jest YouTube.Oglądam praktycznie każdego youtubera,letsplayera itd.Uwielbiam wymyślać parringi.Kocham parring Draco z jabłkiem(Drapple).Urodziłam się w maju.Mam dwa tumblry,aska,fb,gochat.Posiadam około trzy konta na Google.Uwielbiam jeździć na rowerze.Pierwszy raz jeździłam na łyżwach rok temu.Po trzeciej wycieczce na lodowisko umiałam już jeździć.Ubóstwiam filmy o tematach psychologicznych,takich przy których trzeba pomyśleć.Znalazłam butelkę Coca-Coli z moim imieniem w wakacje,gdy ją zobaczyłam to pisnęłam ze szczęścia.Kocham pisać fakty o sobie.Kooniec.18:25

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Serdeczne uściski,
Emilka.



 ps.Narazie zdjęcia z internetów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz